12:00 – 13:30 Lunch & Registration
13:30 – 13:40 Welcome by the presenters
13:40 – 14:00 Metamorphosis Of Office Spaces: Insider Secrets From Across The World
Cassandra Charles, Workplace Director, Genesys (USA)
14:00 – 14:20 Metamorphosis Of Leadership In The World of Hybrid Work
Carolyn Cresswell, Co-Founder, Hustle House (UK)
14:20 – 15:00 Debate Show: Office Design Vs. Practical Approach
Dr. Andrea Dúll, Environmental Psychologist, Director, ELTE Institute of People–Environment Transaction
Bea Déri, Director of PR, Marketing & Design, CPI Hungary
Moderator: Gábor Radványi, Chief Architect, Futureal
15:00 – 15:20 Metamorphosis Of Meaning: Office Spaces Redefined
Clive Lucking, CEO, Studio Alliance (UK)
15:20 – 15:40 Future of Office Management: Trends, Tips, Tricks and Tools
Hana Gray, CEO, The Office Management Group (UK)
15:40 – 16:30 Coffee Break & Networking
16:30 -16:40 NARBUTAS: Recreation matters – Defining Balance in Contemporary Office Design
Laima Surgautaitė, Brand Ambassador, NARBUTAS
16:40 – 17:20 AI In The Office
Dr. Tibor Orosz, Co-owner, Managing Director, BAM Group
Péter Varga, CEO, NEOX Smart Solutions
Raymond Vanyi, CEO, Penetration Tester, SuperiorPentest Kft.
Moderator: Kiss Gergely, Co-Founder, Attrecto
17:20 – 17:40 Smart Offices In Danger? Cybersecurity In Modern Offices
Raymond Vanyi, CEO, Penetration Tester, SuperiorPentest Kft.
17:40 – 18:20 The Great Office Debate: Renovate or Rebuild? Metamorphosis in ESG
Duncan Morris, Head of Sustainability, Fourfront Group (UK)
Tibor Massányi, Managing Partner, DVM group
Dávid Hoffer, Project Manager, Skanska
Moderator: Gábor Radványi, Chief Architect, Futureal
18:20 – 18:40 Does Inclusive Design Solve the Productivity Problem? Exploring the Science of Flow in the Workplace
Dr. Elizabeth Nelson, Workplace Neuroscientist and Employee Experience Specialist Netherlands
18:40 – 19:10 Office Design Trends
Gusztáv Lovas, Founder, Decorfloor
Ottó Feuertag, Owner, Europa Design
Áron Láncos, Owner, MádiLáncos
Moderátor: Cs. Kovács Nikolett, Regional Operations Lead, Real Estate and Facilities
19:10 – 19:25 Szünet
19:25 – 21:25 Dinner
21:25 – 22:55 Award ceremony
22:55 – 23:30 Fogadás & Networking a Várkert Bazárban
12:00 – 13:30 Lunch, networking
16:30 – 16:35 Dívány stage opening
Kálmán Szonja, főszerkesztő-helyettes, dívány.hu
16:35 - 17:15 Workplace stress management
Karsai Szilvia, tanácsadó szakpszichológus
János Hamar, addictions consultant
Viktoria Molnar, trainer, Valoro
Moderator: Szonja Kalman, Deputy Editor-in-Chief, dívány.hu dívány.hu
17:15 - 17:55 Help, my colleague is work-dependent!
Mónika Vincze, HR Director, CPI Hungary
Katinka Rózsa, HR Director, United Platforms
Karsai Szilvia, tanácsadó szakpszichológus
Moderator: Szonja Kalman, Deputy Editor-in-Chief, dívány.hu dívány.hu
17:55 - 18:25 Office etiquette: dressing and decorum in the workplace
Balázs Pécsi, Publisher / Editor-in-Chief, The Gentleman’s Review
Moderator: Szonja Kalman, Deputy Editor-in-Chief, dívány.hu dívány.hu
18:25 – 19:10 Break and grand hall agenda
19:25 – 21:25 Dinner
21:25 – 22:55 Award ceremony
22:55 – 23:30 Networking
Az esti díjátadó 21:25-kor kezdődik, ahol az alábbi díjakat adjuk át:
Interaktív panelbeszélgetés arról, hogy ki milyen formában dolgozik most és ez működőképes-e? Ha igen, miért? Ha nem, mi a terv a jövőre nézve?
Az OMG Wednesday! alapvetően egy közösségépítő programsorozat. Office managerek/ex-office managerek alapították és a célközönség is ez a csoport. Mivel a meetupok témái ennél szélesebb kört érintenek, így teamleaderek, managerek, egyéb szervező-tervező feladatokat ellátó pozícióban dolgozók számára is igen érdekes és határokat feszegető témákkal kapcsolatban hívunk szakértőket és beszélgetünk velük, a hallgatóság interaktív bevonásával.
Küldetésünk, hogy létrehozzunk egy jól működő, nem csak online, hanem offline platformot, ahol a hasonló munkakörben dolgozók – így hasonló érdeklődésű emberek kapcsolódhatnak, kérdezhetnek és tanulhatnak egymástól. Eseményeinket havi rendszerességgel szervezzük, minden hónap utolsó szerdáján, innen ered a név második fele. Az OMG mozaikszó pedig a zárt facebook csoportunkra utal (Office Manager’s Group), ahol már sok éve segítjük egymás munkáját.
„Andrei Martin a PLP Architecture partnere több mint 20 évnyi tapasztalattal a háta mögött lakó-, kereskedelmi és mestertervezési projektek terén az Egyesült Királyságban, Európában, az Egyesült Államokban, Kínában és a Közel-Keleten.
A PLP Labs társalapítója, amely egy olyan designkutatási platform, ahol az emberek, a technológia és a bolygó érdekeit szem előtt tartva dolgoznak. Andrei a Westminsteri Egyetem vezető oktatója és az Urban Land Institute európai Living Concepts tanácsának a tagja. Az Another Kind: A Survey of the Possible City (Actar, 2021) könyv szerkesztője, nemzetközi szinten is publikáló, oktató és kiállító szakember.
Designerként, kutatóként és oktatóként arra keresi a választ, hogy milyen potenciált hordoz az épített környezet az emberi élmény transzformálásában és a kortárs kultúra újraformálásában. Andrei tapasztalata a programtípusok és projektek széles skáláján mozog. Kiváltképp érdekli a hiper-kevert okosépületek koncepciója – ezek olyan hibrid tipológiák, amelyek alapjaiban megváltoztatják a kortárs élet és munka építészetét.”
Ha azt gondoljuk, hogy a hibrid munkavégzés megoldás a problémáinkra, akkor ugyanolyan illúzióban ringatjuk magunkat, mint amikor a három tonnás elektromos SUV-októl várjuk a globális felmelegedés megállítását.
A Microsoft elvégezte az utóbbi idők egyik legátfogóbb kutatását a hybrid munkavégzésről: a kutatás 20.000 ember bevonásával zajlott 11 országból, melyet big-data kutatás is kiegészített online produktivitás-mutatók kiértékelésével. A WorkTrend Index legizgalmasabb eredményei között van, hogy míg a hybrid munkavégzés során a munkaidő, a megbeszélések száma és más tevékenységmutatók növekednek, valamint az emberek 87%-a szerint pruduktívan végzi a munkáját, addig a vezetőik 85%-ának kétségei vannak ebben.
A jelenség neve termelékenységi paranoia, és belátható eredményekhez vezet: bizalmatlanság, mikromanagement, kiégés, a termelékenység felpörgése után lassulás. De vajon mi lehet a megoldás? Erről fogja megosztani gondolatait Szabó Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az előadásban bemutatjuk a mérnöki kiválóság főbb alapelveit mutatjuk be, amely hozzájárul a munkahelyi teljesítmény és jóllét növekedéséhez. A bevett megoldásokon túlra tekintünk, hogy valódi változást érhessünk el, és az irodai terek új generációját hozhassuk létre.
Hogyan élte meg az iroda kialakítását a Vodafone, a Bosch és az OTP? A közönség által legjobbra értékelt irodák képviselői osztják meg velünk tapasztalataikat az irodájuk kialakításáról: fuckup storyk, tanulságok és fun factek.
Mi motiválta a MOL-csoportot, hogy megalkossa Budapesten a „jövő irodáját”? Hogyan lehet egy vállalati székház technológiai és építészeti megoldások tekintetében 21. századi és egyben emberközpontú is? Miként inspirálta a MOL Campus koncepcióját a MOL-csoport stratégiája és fenntarthatósági törekvései? Mik voltak az építkezés kihívásai és legizgalmasabb pillanatai? Mindezekre választ ad előadásában Varga Péter, aki fejlesztési és operációs vezetőként a projekt kezdetétől végigkísérte a MOL Campus megszületését.
Rengeteg elmélet születik az emberi faj fejlődéséről… Azonban mindeddig egyik sem vizsgálta, hogyan válik kulcsfontosságú szereplővé az iroda vagy a munkahely a túlélésünkben! Clive Lucking több mint 35 évig dolgozott irodai környezetben, miközben Európa szerte ő maga is munkahelyeket tervezett. Clive a szakmai tapasztalatát tudományos tényekkel kombinálva mesél majd arról, hogy miért van szükségünk nekünk, embereknek a fizikai jelenlétre az irodában még inkább, mint gondolnánk.
Mi vált fontosabbá az irodákban a pandémia előtti időkhöz képest? A dolgozók inkább saját asztalra vagy távmunkára szavaznának?
A Steelcase legújabb, globális kutatása azt vizsgálja, hogy az embereknek mire van szükségük és mire vágynak a hibrid munkavégzés világában. 11 országból közel 5.000 munkavállaló véleménye segíthet megérteni, hogyan változik meg alapjaiban a munka világa, és miért kell, hogy a munkahely az inspiráció és közösség új forrásává váljon. Témáink:
A 21. század járvány-, háború- és klímaválság által megtépázott első három évtizedének vége felé az már biztosan látszik, hogy ez ember és térhasználata sok tekintetben érintetlen marad a nagy válságok közepette is, míg ugyanakkor mégiscsak látványos változások mennek végbe nemcsak a technológiában és a környezetalakításban, de – úgy tűnik – a környezetszemléletben is.
Melyek a viszonylag változatlan ember-környezet viszonyjellemzők és mégis, mi változik a környezetpszichológia (ember-környezet tranzakciótudomány) tudásanyaga szerint? Mindezt hogyan tudjuk alkalmazni a mindennapi (irodai és egyéb) téralakításban és -használatban?
In the evening, we will hand out the awards for the winners of
the Office of the Year Competition. Here are the shortlisted offices:
A pályázatok megtekinthetőek Az Év Irodája honlapján.
For the fifteenth edition of the Competition, we are looking for market players who are shaping the office market and employer culture as the best in the profession, and creating new value in the domestic market year after year. The Év Irodája (Office of the Year) Competition is open to offices and community spaces that have relocated or have been renovated this year and are ready to present themselves to the world.
2024 © Az Év Irodája Kft. All rights reserved.