WHAT TO EXPECT

In 2025, the biggest event of the Office of the Year competition will take place again, with an evening awards ceremony, professional exhibitions and conference programmes!

This year is special since for the 15th year we've been looking for the country's coolest offices, office buildings and interior design firms. To celebrate this anniversary, we have decided to open up to the international market and for the first time this year we are also awarding the Office of the Year foreign category.

Are you excited about the Office of the Year awards' winners? Are you interested in modern office solutions? Do you want to hear about the experience of professionals who define the Hungarian and international market? Then come and join us!

WHAT TYPES OF AWARDS DO WINNERS BRING HOME?

KATEGÓRIÁK:
● Az Év Kisvállalati Irodája 2023
● Az Év Középvállalati Irodája 2023
● Az Év Irodája Evolúciós Díj 2023
● Az Év Irodája 2023
● Az Év Nagyvállalati Irodája 2023
● Az Év Design Irodája 2023
● Az Év Környezettudatos Irodája 2023
● Az Év Szakmai Irodája 2023
● Az Év Közösségi Tere 2023
● Az Év Belsőépítész Cége 2023
● Az Év Irodaháza 2023

WHAT TYPES OF AWARDS DO WINNERS BRING HOME?

SUBCATEGORIES:
Small Business Office of the Year
Medium-Sized Business Office of the Year
Corporate Office of the Year
Design Office of the Year
Environmentally Conscious Office of the Year
Small Town Office of the Year
Office Branding Special Award
Coworking Office of the Year

CONFERENCE

The impact of the changes and events of recent years have turned everything we thought about offices and working in them upside down - there are still many areas to explore and research, and we are all working together to find answers to the challenges we have faced recently - with internationally renowned speakers from abroad and Hungary.

We are looking for answers to the following questions:

● What is the function of the offices of the future?
● What are the future functions of office buildings?
● Home office, remote or hybrid? How does it affect the team?
● Success stories - Office of the Year shortlists
● What next? Crisis, sustainability, collective responsibility
● A thousand shades of green
● The role of AI in office management
● The role of office managers in the organisation
● The psychology of office gossip

WHAT TO EXPECT

On 27 April 2023, the biggest event of the Office of the Year competition takes place at a prominent location in the heart of Budapest that is Várkert Bazár. Before the awards ceremony in the evening, you can explore an office design exhibition and hear about hot topics during our conference.

Are you excited about the Office of the Year awards' winners? Are you interested in modern office solutions? Do you want to hear about the experience of professionals who define the Hungarian and international market?

Then come and join us!

WHAT TYPES OF AWARDS DO WINNERS BRING HOME?

MAIN CATEGORIES:
Office of the Year
Community Space of the Year
Interior Design Company of the Year
Office Building of the Year

WHAT TYPES OF AWARDS DO WINNERS BRING HOME?

SUBCATEGORIES:
Small Business Office of the Year
Medium-Sized Business Office of the Year
Corporate Office of the Year
Design Office of the Year
Office Branding Special Award
Coworking Office of the Year

Programme 2024

OMG Wednesday! meetup

11:00-12:00

Interaktív panelbeszélgetés arról, hogy ki milyen formában dolgozik most és ez működőképes-e? Ha igen, miért? Ha nem, mi a terv a jövőre nézve?

Az OMG Wednesday! alapvetően egy közösségépítő programsorozat. Office managerek/ex-office managerek alapították és a célközönség is ez a csoport. Mivel a meetupok témái ennél szélesebb kört érintenek, így teamleaderek, managerek, egyéb szervező-tervező feladatokat ellátó pozícióban dolgozók számára is igen érdekes és határokat feszegető témákkal kapcsolatban hívunk szakértőket és beszélgetünk velük, a hallgatóság interaktív bevonásával.

Küldetésünk, hogy létrehozzunk egy jól működő, nem csak online, hanem offline platformot, ahol a hasonló munkakörben dolgozók – így hasonló érdeklődésű emberek kapcsolódhatnak, kérdezhetnek és tanulhatnak egymástól. Eseményeinket havi rendszerességgel szervezzük, minden hónap utolsó szerdáján, innen ered a név második fele. Az OMG mozaikszó pedig a zárt facebook csoportunkra utal (Office Manager’s Group), ahol már sok éve segítjük egymás munkáját.

Regisztráció Az Év Irodája konferenciára

12:00-tól

Ebéd & networking

12:00-14:00

Tilesch Anna, ingatlan.com - Employee Experience Specialist

13:00-13:10

Fodor Dániel, Az Év Irodája Kft. - társtulajdonos & CEO

13:00-13:10

Andrei Martin, Partner at PLP Architecture, Co-Founder of PLP Labs (London)

13:10-13:50

„Andrei Martin a PLP Architecture partnere több mint 20 évnyi tapasztalattal a háta mögött lakó-, kereskedelmi és mestertervezési projektek terén az Egyesült Királyságban, Európában, az Egyesült Államokban, Kínában és a Közel-Keleten.

A PLP Labs társalapítója, amely egy olyan designkutatási platform, ahol az emberek, a technológia és a bolygó érdekeit szem előtt tartva dolgoznak. Andrei a Westminsteri Egyetem vezető oktatója és az Urban Land Institute európai Living Concepts tanácsának a tagja. Az Another Kind: A Survey of the Possible City (Actar, 2021) könyv szerkesztője, nemzetközi szinten is publikáló, oktató és kiállító szakember.

Designerként, kutatóként és oktatóként arra keresi a választ, hogy milyen potenciált hordoz az épített környezet az emberi élmény transzformálásában és a kortárs kultúra újraformálásában. Andrei tapasztalata a programtípusok és projektek széles skáláján mozog. Kiváltképp érdekli a hiper-kevert okosépületek koncepciója – ezek olyan hibrid tipológiák, amelyek alapjaiban megváltoztatják a kortárs élet és munka építészetét.”

Bogár Bence, Holisztik Design - Designer & Alapító

13:50-14:10

Ha azt gondoljuk, hogy a hibrid munkavégzés megoldás a problémáinkra, akkor ugyanolyan illúzióban ringatjuk magunkat, mint amikor a három tonnás elektromos SUV-októl várjuk a globális felmelegedés megállítását.

Szabó Péter, Microsoft Hungary - Managing Director

14:10-14:35

A Microsoft elvégezte az utóbbi idők egyik legátfogóbb kutatását a hybrid munkavégzésről: a kutatás 20.000 ember bevonásával zajlott 11 országból, melyet big-data kutatás is kiegészített online produktivitás-mutatók kiértékelésével. A WorkTrend Index legizgalmasabb eredményei között van, hogy míg a hybrid munkavégzés során a munkaidő, a megbeszélések száma és más tevékenységmutatók növekednek, valamint az emberek 87%-a szerint pruduktívan végzi a munkáját, addig a vezetőik 85%-ának kétségei vannak ebben.

A jelenség neve termelékenységi paranoia, és belátható eredményekhez vezet: bizalmatlanság, mikromanagement, kiégés, a termelékenység felpörgése után lassulás. De vajon mi lehet a megoldás? Erről fogja megosztani gondolatait Szabó Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.

Kávészünet

14:35-14:55

Kadi Metsmaa, ESPLAN - CEO (Észtország)

14:55-15:15

Az előadásban bemutatjuk a mérnöki kiválóság főbb alapelveit mutatjuk be, amely hozzájárul a munkahelyi teljesítmény és jóllét növekedéséhez. A bevett megoldásokon túlra tekintünk, hogy valódi változást érhessünk el, és az irodai terek új generációját hozhassuk létre.

• Szrenkó Zoltán, OTP Bank Nyrt. - Ingatlan beruházási vezető tanácsadó Elnök-vezérigazgatói Kabinet
• Vász Noémi, Vodafone - Property Lead
• Henger Mátyás, BOSCH - New Way of Working Projektvezető - Fizikai tér kialakítás és használatért felelős

15:15-15:55

Hogyan élte meg az iroda kialakítását a Vodafone, a Bosch és az OTP? A közönség által legjobbra értékelt irodák képviselői osztják meg velünk tapasztalataikat az irodájuk kialakításáról: fuckup storyk, tanulságok és fun factek.

Varga Péter, MOL Group - MOL Campus Managing Director

15:55-16:25

Mi motiválta a MOL-csoportot, hogy megalkossa Budapesten a „jövő irodáját”? Hogyan lehet egy vállalati székház technológiai és építészeti megoldások tekintetében 21. századi és egyben emberközpontú is? Miként inspirálta a MOL Campus koncepcióját a MOL-csoport stratégiája és fenntarthatósági törekvései? Mik voltak az építkezés kihívásai és legizgalmasabb pillanatai? Mindezekre választ ad előadásában Varga Péter, aki fejlesztési és operációs vezetőként a projekt kezdetétől végigkísérte a MOL Campus megszületését.

Kávészünet

16:25-16:45

Clive Lucking, Studio Alliance - Founder, international office market expert (London)

16:45-17:10

Rengeteg elmélet születik az emberi faj fejlődéséről… Azonban mindeddig egyik sem vizsgálta, hogyan válik kulcsfontosságú szereplővé az iroda vagy a munkahely a túlélésünkben! Clive Lucking több mint 35 évig dolgozott irodai környezetben, miközben Európa szerte ő maga is munkahelyeket tervezett. Clive a szakmai tapasztalatát tudományos tényekkel kombinálva mesél majd arról, hogy miért van szükségünk nekünk, embereknek a fizikai jelenlétre az irodában még inkább, mint gondolnánk.

Roman Karpenko, Steelcase - Sales leader (Prága)

17:10-17:30

Mi vált fontosabbá az irodákban a pandémia előtti időkhöz képest? A dolgozók inkább saját asztalra vagy távmunkára szavaznának?

A Steelcase legújabb, globális kutatása azt vizsgálja, hogy az embereknek mire van szükségük és mire vágynak a hibrid munkavégzés világában. 11 országból közel 5.000 munkavállaló véleménye segíthet megérteni, hogyan változik meg alapjaiban a munka világa, és miért kell, hogy a munkahely az inspiráció és közösség új forrásává váljon. Témáink:

  •  5 munkahelyi szükséglet és elvárás
  • A globális kutatás 3 alapvető eredménye
  • Országokra lebontott adatgyűjtés
  • Hibrid városrészek
  • A közösség megteremtése a munkahelyen

Prof. Dr. Dúll Andrea, ELTE PPK Ember-Környezet Tranzakció Intézet - Igazgató

17:30-17:55

A 21. század járvány-, háború- és klímaválság által megtépázott első három évtizedének vége felé az már biztosan látszik, hogy ez ember és térhasználata sok tekintetben érintetlen marad a nagy válságok közepette is, míg ugyanakkor mégiscsak látványos változások mennek végbe nemcsak a technológiában és a környezetalakításban, de – úgy tűnik – a környezetszemléletben is.

Melyek a viszonylag változatlan ember-környezet viszonyjellemzők és mégis, mi változik a környezetpszichológia (ember-környezet tranzakciótudomány) tudásanyaga szerint? Mindezt hogyan tudjuk alkalmazni a mindennapi (irodai és egyéb) téralakításban és -használatban?

• dr. András Klára, Egis - HR és kommunikációs igazgató
• Kriza András, Ford Business Solutions - HR Manager
• Uzsák Éva Virág, HRFest - content advisor, freelance HR and Future of Work expert
• Beck Márton, MindMiners Collective - Kommunikációs és változásmanagement stratéga

17:55-18:25

Regisztráció Az Év Irodája díjátadóra

19:00-tól

Vacsora & networking

19:00-20:30

Az Év Irodája Díjátadó

21:00-22:30

In the evening, we will hand out the awards for the winners of
the Office of the Year Competition. Here are the shortlisted offices:

  • KÉSZ Metaltech
  • RTL Magyarország pilot 2
  • Artificial Group
  • myoffice – Barré Technologies, Nova Services, Nova Human Resources
  • CTP HQ
  • Soft Flow
  • Unilever Nyírbátor
  • DLA Piper
  • BCA Hungary
  • ExxonMobil – Pillar Irodaház
  • P&G
  • Sanofi Global Operations
  • Diageo
  • Vodafone
  • Smart Office Solutions
  • Flatco
  • Meyer&Levinson
  • DVM ArchViz
  • Basic Collection
  • BOSCH BP106
  • BOSCH Budapest Innovation Campus
  • MOL Campus
  • OTP M12 Office Building
  • BAM Group
  • SZOVA
  • Uni-Invest
  • Allen&Overy
  • MSD Hungary
  • Webstar Group
  • Jobcapital

A pályázatok megtekinthetőek Az Év Irodája honlapján.

Akusztikus koncert és networking a Várkert Bazárban

22:30-24:00

After party a DOJO-ban!

24:00-tól

GALLERY

Look back at the most memorable moments of this year's conference and awards ceremony!

Tickets
GET YOUR TICKETS TO THE EVENT!

Tickets

Szerezzétek be jegyeteket a rendezvényre!

SUPER EARLY BIRD Conference ticket - until 18:30

Discount valid until 30.11.

80 000 HUF + VAT / PERSON

SUPER EARLY BIRD
Combined ticket

Discount valid until 30.11.

110 000 HUF + VAT / PERSON

SUPER EARLY BIRD
Awards ticket - from 19:00

Discount valid until 30.11.

80 000 HUF + VAT / PERSON

SUPER EARLY BIRD
Table for 10 - awards ceremony

Discount valid until 30.11.

800 000 HUF + VAT / table

SUPER EARLY BIRD
Table for 10 - Combined

Discount valid until 30.11.

1 100 000 HUF + VAT / table

Speakers of 2024

Zwecker Bence CEO

Munch

Kenyeres Adrienn Workplace Advisor
Tóth Gábor COO

Parkl

Laima Surgautaite Brand Ambassador

NARBUTAS (Litvánia)

Richard Teichmann Vice Chair ERN

World Green Building Council, Ausztria

Papp Gábor Vezérigazgató

Stratos Magasépítő Zrt.

Main sponsor of 2024


Sponsors & table buyers of 2024

Professional partners

Main media partners

Contact

Dániel Fodor

CEO

Nilla Molnár

Head of Sales

Adrienn Jakabfi

Event & Project Manager

Winners
from previous years

For the fifteenth edition of the Competition, we are looking for market players who are shaping the office market and employer culture as the best in the profession, and creating new value in the domestic market year after year. The Év Irodája (Office of the Year) Competition is open to offices and community spaces that have relocated or have been renovated this year and are ready to present themselves to the world.

2024 © Az Év Irodája Kft. Minden jog fenntartva.

Adrienn Jakabfi

Project Manager